چگونه به اجتناب از دیالیز مبتلا به نفریت و 20 درصد عملکرد کلیه

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به اجتناب از دیالیز مبتلا به نفریت و 20 درصد عملکرد کلیه

 

چگونه به اجتناب از دیالیز مبتلا به نفریت و 20 درصد عملکرد کلیه

بیماران مبتلا به نفریت که عملکرد کلیه به بیش از 20 درصد کاهش یافته است به احتمال زیاد رو به نارسایی کلیه به زودی. در این مرحله از بیماری کلیوی، آن را تبدیل فوری به درمان موثر بنابراین برای جلوگیری از دیالیز است.

نفریت است به شدت با اختلال در خون مرتبط است. و دفاع از بدن در برابر عفونت ها و سایر مواد خارجی به حمل و نقل از طریق بدن از مواد مغذی و محصولات متابولیک: خون دو عملکرد عمده انجام می دهد.

در نفریت، خون نتواند به خوبی عمل، منجر به اختلال سیستم ایمنی است. با توجه به اختلال سیستم ایمنی بدن، کمپلکسهای ایمنی در کلیه سپرده خواهد شد، که منجر به التهاب و آسیب بافت کلیه می شود. با آسیب تدریجی به کلیه ها، بیماری مرحله پایانی کلیه (ESRD) می تواند ایجاد می شود. در آن زمان، دیالیز به اتخاذ می شود برای زنده حفظ شده است.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز مبتلا به نفریت و عملکرد کلیه 20٪؟

به منظور جلوگیری از توسعه این بیماری، ما نیاز به درمان خون و کلیه را در همان زمان.

در مرحله اول، حذف مواد مضر در خون و همچنین کسانی که پایبند به رگ های خونی با روش های تصفیه خون از جمله hemofiltration، hemoperfusion، ایمنی جذب، تبادل پلاسما، و غیره. این است که در تشخیص دقیق از وضعیت هر بیمار بر اساس. در این مرحله، کمپلکسهای ایمنی depositions ها را می توان به پاک کردن و یک محیط داخلی تمیز برای تعمیر صدمه به کلیه ها ارائه شده است.

ثانیا، مکمل عناصر لازم برای خون و استفاده از داروهای برای بازگرداندن عملکرد مکانیسم های فیزیولوژیکی (انعقاد و مکانیزم های خونی، مکانیسم ترشح و مکانیسم متابولیک).

در نهایت، با گردش طبیعی طولانی مدت از سیستم خون و عملکرد مکانیسم های فیزیولوژیکی، از طریق توانایی خود درمانی بدن انسان، عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج بهبود یافته است.

هنگامی که عملکرد کلیه به طور کلی بازسازی و سیستم ایمنی بدن را تنظیم می شده است، عملکرد کلیه را کاهش نه بیشتر. بیمار نفریت با عملکرد کلیه 20٪ می تواند به نارسایی کلیه و دیالیز با موفقیت اجتناب کنند. پزشک کلیه ما آنلاین در دسترس است. لطفا اگر شما هر گونه سوال با آنها صحبت کنید و یا نیاز به بهترین روش های درمانی. موفق باشید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عملکرد ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.